luni, august 06, 2007

Taxi - Dragostea ca o pereche de pantofi...

. E cat se poate de normal
Ma uit la tine cum iti mai arunci niste pantofi
Pentru ca s-au rupt si sunt foarte vechi
Nu-ti mai trebuie, n-ai ce sa faci cu ei

E cat se poate de normal
Doar n-ai sa mergi toata viata cu aceeasi pereche de pantofi
N-o sa porti aceeasi poseta sau aceiasi cercei..

Dar daca nu-ti mai trebuie dragostea mea..
Daca nu mai ai ce sa faci cu ea.. N-o arunca asa
Mai bine aseaz-o undeva
Aseaz-o intr-un loc cu multa lume..pe o strada aglomerata
Sau intr-o sala de cinema
Poate o gaseste cineva si-are nevoie de ea...
Aseaz-o undeva, aseaz-o undeva ..dak nu-ti mai trebuie dragostea mea ..

E cat se poate de normal sa se adune foarte multe chestii
De care nu mai ai nevoie
Te lovesti de ele prin casa..si le-arunci pe toate intr-o zi..

Ma gandesc c-asa se-ntampla si cu dragostea mea
Te impiedici prin casa de ea
Si te gandesti intr-una ca n-are nici un rost s-o mai tii



Si nu te gandi ca daca o s-o lasi pe strada
O sa dea o masïna peste ea
Ar fi spectaculos.. dar nu sunt eu atat de norocos...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Frumos...mi-am amintit ca si eu aseman dragostea, sau aflare ei cu o pereche de pantofi. Cand merg sa-mi cumpar ceva de incaltat, (orice) si tot procesul acela de alergare intre magazine, de gasire a ceva care sa-mi faca placere sa incaltz, de cautarea a ceva care sa-mi vina bine, sa nu ma stranga, sau sa-mi provoace dureri. Ultimamente, multe din detaliile astea le-am lasat deoparte...acum caut ceva "comod"...pretentiile pentru celalalte optiuni ori s-au diminuat, ori viata le-a sters...:)

YOIO spunea...

De ce multe femei asociaza placutul cu utilul in ceea ce priveste cumparaturile? Poate pentru ca ele au mereu banii potriviti pentru a-si cumpara ce vor cand vor, poate pentru ca ele isi si gasesc ceva acceptabil ca pret, bun, frumos, care sa le placa si sa le vina bine. Pentru mine, de cele mai multe ori, mersul la cumparaturi de articole vestimentare este o placere doar pana in momentul drumurilor interminabile pline de nervi datorita preturilor destul de piperate in unele cazuri si a nenumaratelor probe fara vreun rezultat anume. Nu e tocmai o placere cand te intorci de la maretele cumparaturi doar cu o pereche de sosete. In orice caz, nu cred ca aici era vorba despre importanta perechiei de pantofi, de sosete sau mai stiu e ce. Comparatia este destul de reusita. Din punct de vedere valoric se poate interpreta cu superficialitate. Totusi, in dragoste investesti timp, sentimente si bani. S-au dus deja vremurile cand o relatie putea dura doar cu o floare de inceput si atat. Acum trebuie sa investesti pe langa timp, sentimente si bani un intreg arsenal de inovatii pentru a o mentine pe linia de plutire. Se incepe cu o floare si o cutie de bomboane, se continua cu bijuterii, iesiri in oras si poate chiar mai mult, se intretine cu tinutul de mana, sarutul si patul. Totul este mai complicat acum si ar fi ipocriti cei care ar sustine altfel. Singura upgradare este aceea ca avem libertatea de alegere. La fel ca si dragostea, o pereche de pantofi, mai ales una care iti place este greu de gasit, dupa multe cautari,reusind sa o achizitionezi prin mai multe eforturi te alegi cu satisfactie si ceva care poate doar pentru tine este important sau frumos. Dar tot la fel de greu poate fi si renuntarea la ea.