luni, august 06, 2007

... nu plang pentru ca s'a terminat... ma bucur ca te'am cunoscut...

Ne'am indepartat de'o vreme si nu te mai simt... nu'ti mai simt mirosul si nici mana catifelata... of... sa le mai simt macar o data...

te'ai pus in spatele unui zid facut de tine si ai uitat de serile cand te tineam strans... poate prea strans pentru caldura de afara...

m'ai pus in spate... sa fiu decor... m'ai lasat sa ma sting in fiinta si spui ca'ti pare rau... mi'ai dat luna dar mi'ai luat cerul... da'mi cerul inapoi... caci era un cer frumos.. plin de stele.. luminos... un cer al meu in care ma regaseam seara si de cand cu tine am ramas in bezna...

Un comentariu:

Anonim spunea...

...se intampla cateodata sa fii luat drept decor, cum se intampla cateodata sa vrei sa fii un decor - un avantaj: poti vedea lucrurile altfel, fiind putin invizibil, si deci poti lua o hotarare...de asemenea se mai intampla sa ridici un zid intre tine si "altii"...cu timpul se poate intampla sa devii imun la tot ceea ce se intampla...cu timpul...sa devii stânca!...avantaje si dezavantaje?...suferinta mai multa sau mai putina?......