marți, august 28, 2007

... pleacă'ţi urechea ...



... pleacă'ţi urechea ...

 îți spun doar...
 să nu te amăgești!
 căci haina'mi ce o port e largă...
 și nu încap cum trebe'n ea...
 și tu mă vezi de'afară...
 
 cum sunt eu gol... nu ai să vezi
 dacă n'ai cutezare...
 și dacă judeci după butoni...
 nu ai să'mi dai crezare...
 
 exteriorul l'am făcut pentru tot ce mă'nconjoară...
 lângă inima mea'i loc... de'o altă inimioară...
 
 doar una și atât...
 
 deci locu'i rezervat cu tine...
 cu tine, dragă, ființa mea..
 să fiu și nopți... să fiu și zile...
 poate iese ceva
 
 nu ar fi greu să mă'nţelegi.. dacă mi'ai da o șansă...
 nu ar fi rău să mă iubești... să'mi dai și mi' o rază...
 căci de atâta dor sunt plin și călător am fost destul...
 și'as vrea un piept să'mi țină strâns căpșorul meu deloc senin...

Un comentariu:

Anonim spunea...

"cum sunt eu gol... nu ai sa vezi
daca n'ai cutezare..." - frumoasa metafora, tind sa cred ca nu e vorba numai si neaparat despre hainele ca acoperamant ci si despre multele fete pe care le poate purta oricine, poate ca cineva are curajul sa te descopere
"9 luni de vei purta...
copilul meu in tine..." - o urma de singuratate? poate o urma de maturitate...