luni, august 27, 2007

... inceput de sfarsit ...

Mi'a inceput sfarsitul...

Mi'a sosit ceasul in care totul a stat in loc si am avut timp pentru mine
Este clar ca ochii de vaca! Ochii aceia mari si cristalini in care Pacala isi facea linistit freza...
Caut linistea si in valvoiul vietii, singura clipa de liniste o am, este atunci cand ma opresc sa'mi sterg sudoarea fruntii...

Neobisnuit cu faptul simplu si cert ca trebuie totusi sa'mi acord si mie putina importanta, ca nu doar somnul este clipa mea de liniste de care.. de multe ori nu ma bucur fiind nevoit sa ma trezesc in fiecare dimineata singur si cu pasul grabit in usa pentru a nu intarzia la munca... zi de zi... acelas cotidian... mai rup monotonia din cand in cand cu o escapada, cu o aventura pe care nu stiu daca mi'o pot insusi pe viitor ca fiind a mea...

Privirea ta dimineata, jumatate de ora macar sa fi lenevit in patul mare... sa ne imbratisam si printre pleoapele pe jumatate adormite... sa ne spunem ce'am mai visat... ce'am mai facut in timp ce dormeam...

Ganduri mult prea rapide pentru a le putea pune pe toate in scris, prea multe si prea controversate imi vin pe fiecare secunda si imi inunda creierul obosit...

Cat sa ma mai intreb? Cat sa imi mai caut originea si sensul vietii? Cat sa mai invinuiesc destinul si cat sa'mi mai reneg soarta... sunt aici... atat conteaza... astept clipa in care nu'mi voi mai dori nimic, in care voi avea strictul si in gandul meu sa fie tot ceea ce vreau. In care tu esti acolo, ei sunt langa noi si cu parul alb... sa spun glume deocheate nepotilor si sa ii incant cu discutii despre sex... vreau sa fiu batran.. sa trec de cateva faze din viata si sa ajung sa fiu batran sa'mi potolesc setea de liniste... n'as vrea totusi sa pierd toata agitatia tineretii...

Traiesc intr'o lume in care nu ma regasesc si simt ca toate visele'mi sunt impuse... vreau ce vreti si voi si nu mi se pare corect sa impartim cu totii aceleasi vise.. le impartim ca la loto si din cauza asta beneficiem doar de un mic procentaj... Ce'as vrea sa am un vis unic... original care sa ma lase sa ma bucur singur de el...

Nici macar ideile nu sunt ale mele... sunt ale celor din jur... ale celor cu care am intrat in contact direct sau indirect si care si'au lasat amprenta asupra mea... am luat de ici, am luat de colo si ca un mic plagiator nu fac decat sa pun cap la cap idei pe care mi le repet tot timpul in minte.. invatam sa gandim si sa interpretam intr'un anume fel de mici si cu timpul.. ne ramane o gandire greu de schimbat pe care nu o putem considera intotdeauna corecta.. si totusi orgoliul ne tine in loc...

M'apuca febra cand ma gandesc la noptile noastre si obsedat fiind... nu'mi doresc decat alinarea bratelor tale, caldura si stransul tau pe care nu l'am mai simtit la nimeni... cuprinde'ma... tac, taci... liniste... tine'ma strans.. suntem doar noi... nu vreau sa mai stiu de nimic...

Niciun comentariu: