vineri, august 31, 2007

eu... acum

am fost in tine
si urme am lasat
si repede in urma
totul ai spalat

si m'ai lasat in umbra
si ma privesti steril
si cu tinuta sumbra
ma tot judeci subtil...

ai vrea? eu vreau
si tot de tine stau

in asteptare m'ai lasat
si doare asteptarea
si langa mine esti in pat
ce grea e departarea

ai vrea? eu vreau
si tot pe tine te iubesc
si'n noptile ce luna au
cu tine'as vrea sa ma'nvelesc

si diminetile cu roua
si dimineata'n care ploua
si noaptea grea si secetoasa
pe tine te iubesc frumoasa

dar simt asa numai acum...
si maine ai sa te'ndoiesti de mine
si ai sa pleci sa'ti vezi de drum
caci m'am nascut tarziu de tine...

si lumea toata'i impotriva
si tu de lume cam asculti
si am sa cad iar in deriva
cand din viata mea ai sa te muti

dar ce stiu eu.. sunt un copil
si asa o sa raman o vreme
pan' la 80 de ani tot infantil
o sa fiu tumultos... stii bine!

ma descurc de obicei..
si acum sunt intr'un impas
si in cerneala si'n condei
mereu imi fac popas...

descarc din mine tot ce'i greu
le astern pe hartie
si am sa fac un mic muzeu
cu tot ce'mi place mie
si'am sa platesc sa intru'n el
si am sa stau o viata
si'n furie si exces de zel
ma'nchid acolo si las in clanta
cheia... sa nu mai intre nimeni...

8 comentarii:

Anonim spunea...

nu m-am abtinut...tot m-am uitat (acum)....de ce ai sters cele doua comenturi?....
ce te face sa crezi ca o sa plece si o sa-si vada de drum?
poate e prea tarziu k sa mai plece...

George spunea...

tarziu nu este niciodata... conteaza ca atunci cand stie exact ce vrea... se va gasi o cale... poate isi va calca din nou pe orgoliu... cine stie.. ? doar ea.

George spunea...

si daca te'ai si semna... ar fi ok...

Anonim spunea...

semnat:

credeam k....

ea

gresit....

George spunea...

mda... gresesc... mereu.. tot timpul... gresesc si nu este nimeni sa imi spuna ca am gresit dar este normal... ca am sa invat.. ca am sa trec peste...

se gasesc numai critici si atentionari...

George spunea...

daca.. esti ea.. probabil faceai alt pas.. alte vorbe.. alta exprimare... daca erai ea.. imi spuneai si simteam...

Anonim spunea...

si asa ca sa stii tu...mi-ar fi placut foarte mult sa scrie cineva o astfel de poezie pentru mine

c.o.

YOIO spunea...

mi-e si frica sa intervin in aceasta "discutie" pe care o vad destul de personala, dar eu vreau sa fac observatii pe poezie. cineva mi-a spus de curand ca nu-i plac rimele doar de dragul de a fi rime si cam asa ar fi. la tine vad ca ai incercat sa faci sa rimeze parti de vorbire diferite, ceea ce este foarte bine, insa nu te-ai stabilit foarte clar pe un tip de rima (imbratisata, incrucisata, imperecheata sau monorima, dar la masura nu cred ca te-ai gandit vreun pic. in ceea ce priveste ritmul nu ma pot pronunta intrucat niciodata nu am priceput cum se pune (cred ca dupa silabele accentuate dar nu sunt foarte sigura). desi s-ar putea spune ca tema este dragostea stilul este usor stangaci cu toate ca probabil ai vrut sa exprimi mult mai mult decat se lasa inteles. in ultimele creatii ale tale exista si un laitmotiv, acela al "femeii", al "eu-lui" reflectat intr-o dorinta inca neimplinita sau pierduta.