luni, august 20, 2007

diferente...

eu sunt jos... şi tu eşti sus...
nu mă trage după tine!
rămân aici cuminte... rămân aici cu mine!
nu mă lua cu tine căci n'ai putere să mă cari
n'ai putere să mă ţii, nu mai ai curaj!

sunt mic acum şi n'am ce face... m'am nascut târziu într'o lume mare
sunt mic până mâine când voi învăţa lumea din jurul meu şi am să mă descurc!

eu sunt jos... şi tu eşti sus...
mă priveşti cu neîncredere, cu nesiguranţă!
rămân aici cuminte... rămân aici cu mine!
căci singurul căruia îi trebuie demonstrată viaţa... sunt eu!

sunt mijlociul acum şi tot nu am ce face... m'am născut târziu într'o lume mare
sunt mijlociul până mâine când voi învăţa lumea din jurul meu şi am să mă descurc!

eu sunt jos... şi tu eşti sus...
nu ma trage după tine!
rămân aici cuminte... rămân aici cu mine!
ţi'au pierit poftele de mine şi am fost bun doar când ai vrut!
mi'ai cerut coloana pentru că probabil nu aveai tu...

sunt mare acum şi tot nu am ce face... m'am devreme... devreme... într'o lume mare
sunt mare şi tot nu mă regăsesc în mine, în lume, în nimeni... sunt mare şi degeaba... ce'am putut avea... am pierdut când era mic şi pierdut a rămas... orgolii, pretenţii, griji şi nesigurante, priorităţi şi bârfe... le'am preferat pe ele, am renunţat la el...
sunt mare... şi degeaba!

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) ce monotonie ar fi fost viata, daca eram toti asemenea...unii sunt sus, altii sunt jos...si iar imi aduc aminte de-o vorba...si iar nu stiu cui apartine "Fie ca poti , fie ca nu poti, sa stii ca ai dreptate!"

YOIO spunea...

In viata cat traiesti inveti. De obicei se spune ca cel de jos il trage inapoi pe cel de sus, dar putina lume se gandeste ca poate cel de sus este un sprijin pentru celalalt si de ce nu chiar un model.