miercuri, august 08, 2007

eu si ele...

eu- caut ceva

ele- si ele
eu- gasesc partial ceva la cateva
ele- gasesc ceva la mine (tot partial)
eu- continui drumul cu cele in care gasesc ceva mai mult
iar celelalte le las intr-o relatie platonica... mereu
o amicitie...
ele- accepta si gasesc un nou "eu" doar pentru ele
eu- continui sa fac acelas drum pana gasesc fata care
gaseste cele mai multe la mine si viceversa
ele- cred ca si ele (sigur)
eu- sunt putin nedumerit... putin neinteles...
ele- in ceatza... se straduiesc sa ma inteleaga
eu- Vreau sa ma fac inteles!
ele- nu pricep ce vreau (cu exceptia uneia)
eu- le las pe cele care nu pricep
ele- si ele... si gasesc un alt "eu"
eu- imi pun toate puterile pentru a ma dedica ei, cea
care singura m-a inteles...
ea- cauta ceea ce e mai bun pentru sine si se gandeste
daca sunt eu acela...
eu- stau si astept
ea- ma gaseste incomplet si pleaca in cautarea unui
alt "eu"
eu- revin la ele (3) si imi continui cautarea
ele- la fel si ele
eu- astept sa o gasesc pe cea care va fi singura pentru
mine
ele- si ele...

Oare cat o sa dureze tot jocul acesta?
Cand o sa gasesc si eu ceea ce caut?
Sper sa fiu norocos...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu as cere si lor - "ele-lor" - versiune personala a experientei "Ea cu tine"....atunci sa vezi curiozitate! :))...

Anonim spunea...

..bine zis, adina... :D

George spunea...

atunci... cine se simte in tema.. rog lasati un comment.. promit sa il public indiferent de ceea ce scrie in el atata timp cand sunt adevarate...