marți, august 07, 2007

---ploua---

picura... pe vremea asta as sta in casa.. sa dorm.. sa lenevesc... sa vad un film pe care l'am ratat sau pur si simplu sa ma bucur de patul mare si calduros... ciocolata calda.. vrajeli d'astea... sa ma mai gandesc la mine... sa imi fac timp pentru propria'mi persoana...

de cand nu mi'am mai acordat din cele 24 de ore din zi cateva pentru mine? somnul este de nevoie, mancarea la fel desi ma bucura amandoua... dar.. sa stau si sa uit de toate si sa'mi aduc aminte de mine nu am mai facut'o de multa vreme... poate eram prea concentrat sa fiu prezent langa altcineva... poate eram prea ocupat cu treburile de rutina... acum.. sunt eu cu mine... da'mi atentie eule...

4 comentarii:

crissy spunea...

:)esti foarte talentat...si nu scri asa de"violent"cum au tendinta sa o faca cei din secolul asta!imi place:)astept sa imi dedici si mie o poezie critica asa:)!

Anonim spunea...

vreau ca ploaia sa iti stearga toate amintirile neplacute si sa iti dea putere sa iertzi...si nu uita...trebuie sa iubesti oamenii asa cum sunt ei!

Anonim spunea...

imi place cum gandesti..e cam nasoala treaba avand in vedere graba din ziua de azi...si eu ca si tine imi doresc sa am timp si pentru mine..nici nu mai tin minte cand am vazut ultimul film..oare vom mai avea vreodata timp de noi si de pasiunile noastre?

George spunea...

crissy... astept sa iti postezi pe blog si am sa vad ce si cum scrii.. am sa iti scriu si tie niste commenturi.. sa ne auzim de bine!