vineri, august 24, 2007

Pribeag făr' de voia mea...

Eram oprit în drum şi priveam atent
Totul era atat de rapid...
Treceau pe langă mine secundele şi persoanele
Şi am lăsat să mă atinga doar cateva pe suflet...

Priveam în jur şi nu ma regaseam în nimic
Analizam atent şi speram să ma pun într-un loc pe care sa il pot numai al meu
Mi-am petrecut jumatate din viaţă căutându-te şi tot nu te-am aflat... locul meu...

Am stat în loc şi am privit atent tot ceea ce mă înconjoara
Am privit răsăritul, apusul l-am privit şi nimic nu-mi parea grandios
Am simţit caldura şi frigul şi nici ele nu m-au răpus...
Am căzut de atatea ori încat nu-mi amintesc decât ceea ce am învatat, nu şi numărul lor...

M-am jucat, am învăţat, am cercetat şi din nou... am privit atent...
Îmi urmez liniştit drumul şi tot mai sper să găsesc popasul cu verdeaţă şi linişte
Îl voi găsi, îl voi privi şi imi voi da seama că nu îl mai doresc...
Am sa umblu mereu... mereu în căutare şi poate într-o zi cu soare
Am sa ma opresc şi undeva pe margine de drum... o să închid ochii şi o să rămân cu visul...

Niciun comentariu: