vineri, august 24, 2007

June

Sa nu crezi ca nu am apreciat fiecare efort pe care l'ai facut... si poate de multe ori am dat semne de ipocrizie... ti'am vandut sperante si pana in ultima clipa m'ai simtit langa tine si tot sperai... ce nume avea daca acceptam? Mi'ai aratat ca se poate darui, ca se poate iubi mai presus de orice... sa nu crezi ca nu te'am apreciat sau respectat... nu a fost momentul.. nu am fost pregatit si mai ales.. nu puteam sa ma bazez pe mine... Ce a fost.. a fost frumos si am adorat fiecare clipa... craciunul la mare a fost primul din viata mea in care am simtit sarbatoarea cu adevarat... iti multumesc pentru fiecare clipa in care m'ai suportat, iti multumesc pentru fiecare cuvant spus cand am avut nevoie si de tot sprijinul acordat... ai fost o aventura superba, o relatie si frumoasa si acum... o amica desavarsita... iti multumesc!

Un comentariu:

Andra Nitza spunea...

I rose the day that I ever met you,
And deeply regret you getting close to me.
I cannot wait to deeply neglect you,
Deeply forget you, jesus believe me
You promised me poems.
You might have been my reason for livin’
I gave up on givin’, gave up everything.
We were a right pair of believers
A couple of dreamers,
You promised me poems
Promised me poems