miercuri, august 22, 2007

hey big girl... you are beautiful !

You take your girl
And multiply her by four
Now a whole lotta woman
Needs a whole lot more


Cam asa cu fetele... big girls anyway...
Experiente.. au fost.. si au fost placute... poate mai placute din multe puncte de vedere... suntem falsi de multe ori si privim suprafata fara sa facem nici cea mai mica miscare pentru a privi in interior... toti suntem complexati de diverse si ele poate sunt cele mai stresate din acest punct de vedere... pentru o liniste interioara.. ni se spune mereu si chiar cantand ca orice Romeo isi are Julieta lui... asa ca... nu disperati... urati... bubosi... toti vom fi iubiti la momentul potrivit...

Revenind la experiente... am marea placere sa imi aduc aminte de fiecare data de toate persoanele speciale din viata mea... persoane care m'au invatat ce inseamna altruismul si compromisul de dragul cuiva... m'am simtit iubit si sorbit cu fiecare privire... am fost alintat si purtat pe brate (la figurat :P)

Ma gandeam de cate ori am fost criticat pentru alegerile facute si judecat pentru ca de multe ori.. nu m'am uitat la carcasa exterioara ci la sufletul care sta linistit acolo inauntrul ei si asteapta sa il descoperi... uita de infatisari si lasa superficialitatea in urma... drumul din fata ta este un drum usor si frumos daca ai curajul sa mergi in directia care ti'o arata...

N'am fost niciodata "in standarde" sau "in tipar" cu normele nu m'am impacat... deci.. as putea considera ca gandesc asa din cauza faptului ca si eu la randul meu sunt un defavorizat... dar experienta m'a invatat diferit... nu conteaza cum te vad ceilalti.. conteaza cum te vezi tu.. nu te lasa descurajat de pareri si ai incredere in tine... poti ajunge departe! pareri sincere.. le primesti rar si sunt greu de deosebit... mergi pe instinct... ceea ce te defineste ca om nu sunt nici hainele si nici cati prieteni ai... te definesti si te implinesti atunci cand ai realizat ceva, cand ai lasat ceva in urma si mai ales.. atunci cand ai putut atinge suflete pe unde ai trecut si ai insamantat o raza de speranta...

Creste frumos in interior si lumea te va urma!

4 comentarii:

Andra Nitza spunea...

Incompatible, it don't matter though
'cos someone's bound to hear my cry
Speak out if you do
you're not easy to find

Is it possible Mr. Loveable
is already in my life?
right in front of me
or maybe you're in disguise

Who doesn't long for someone to hold
who knows how to love you without being told
somebody tell me why I'm on my own
if there's a soulmate for everyone

Here we are again, circles never end
how do I find the perfect fit
there's enough for everyone
but I'm still waiting in line

Who doesn't long for someone to hold
who knows how to love you without being told
somebody tell me why I'm on my own
if there's a soulmate for everyone

Anonim spunea...

frumos din partea ta ca gandesti asa..problema este ca lumea cauta frumosul exterior..nu stiu cat de mult mai conteaza frumusetea interioara..multa lume isi bate joc de sentimente... cu cat arati mai bine si esti mai "cool" si mai "trendy" cu atat esti mai bine vazut..

Anonim spunea...

:)un zambet doar, insa plin de intelesuri...am vazut ca n-ai stat degeaba cat am fost eu plecata...asa ca zbor catre urmatoarea insemnare!

YOIO spunea...

"te definesti si te implinesti atunci cand ai realizat ceva, cand ai lasat ceva in urma si mai ales.. atunci cand ai putut atinge suflete pe unde ai trecut si ai insamantat o raza de speranta...
Creste frumos in interior si lumea te va urma!" - foarte frumos finalul, restul mi s-a parut doar ... sa zicem asa, adevar. Ce-i drept, in ziua de azi majoritatea se uita doar la exterior sau mai intai la exterior (eventual pentru palmares). Ti s-a intamplat sa ti se para cineva urat sau nu tocmai idelul tau ca apoi cand ai inceput sa vorbesti cu ea sa ti se para chiar draguta, simpatica, de treaba si de ce nu o persoana alaturi de care ai putea trai macar o perioada? Ei bine mie mi s-a intamplat si cred totusi ca si tie.