joi, iunie 27, 2019

Vino cu mine, acum!

Vino cu mine, 
acum!
pe drum 
prin praf 
pe stele mărunte 
și multe, 
din cer. 
un pas 
îți ofer 
iar restul 
îi facem 
împreună.
am vrut să îmi vând sufletul 
aseară 
dar el nici nu a vrut să audă 
despre asta 
i se părea amuzant 
că am încercat.
[mă plictisise 
și am vrut să încerc 
ceva nou]
prin pori 
prin vene 
văd nori 
văd vele și luna
[aia de acolo de sus 
care îmi zâmbește 
cu ochiul]
văzduhul e pustiu 
de'o culoare 
rudă cu munții

privind în gol 
golul mă privește 
înapoi 
și îmi aduc aminte 
-mai bine- 
de viitor 
decât de trecut.
văi, tu lume, 
ce ai ajuns 
dacă te modelez 
cu imaginația mea...
[era întuneric și literele 
au trebuit a fi simțite]
revenind la suflet, 
acum suntem bine. 
de mână legați 
căci prin mâini 
dăruim.
unupunct [2017]

Niciun comentariu: