miercuri, iulie 25, 2007

sa te cercetezi (pe tine)


Da sau nu?

... te intrebi tu
zi de zi esti curios
si sa afli mergi frumos
sa te documentezi
sa te cercetezi (pe tine)
cauti mereu, neincetat,
sa vezi , daca esti...
adevarat








Te tin mereu in suspans!
Dar sunt pe jumatate fals.
Doar jumatea naturala
Este cea mai "neegala"
Este cea mai mare
Cea putin mai zambitoare
Cea cu incredere in ea
(doar noaptea)
Caci ziua imi vezi o masca
E si masca ta! A noastra!
Si tu ma tii in suspans...
Esti si tu jumate fals?

3 comentarii:

j0j0 spunea...

tin sa precizez ca eram de fata la realizarea acestui desen shi acestei poezii.. ai talent si nu treci neobservat ;)

Andreea spunea...

N-am fost de fata :-), dar ma bucur mult ca impartasesti cu noi lucrurile astea !

Poezia si desenul imi plac mult.

YOIO spunea...

Aici parca ar fi doua poezii diferite atat ca structura cat si compozitional. Mi-ai promis demult ca o sa-mi dai o copie a a desenului, intotdeauna m-a intrigat semnificatia desenului...