miercuri, iulie 25, 2007

daca se schimba





ochii verzi... din cand in cand
si ii vad si am un gand
ma apasa si-o'ntrebare:
sa ma incred in ei? ... oare?
dar... imi spun apoi.. ce rost...
daca se schimba si'au fost
verzi candva.

S-au schimbat, s-au albastrit
s-au schimbat si m-am gandit ca...
ce odata era verde
acum greu mai pot a crede ca din nou... vor fi ai mei?
acum de... sunt albastrei

oare daca risc ceva...
cu ea...
azi sau maine... in albastru
voi gasi... marea? linistea? sau doar o ea?
care candva,
era nuantata in verde...
primul verde cunoscut!
primul meu si'al ei sarut...
primul foc, in suflet lasat...
ce sa-i fac?
acum e albastru... s-a schimbat!

2 comentarii:

Anonim spunea...

se schimba si se va schimba...

YOIO spunea...

parca e ceva diferit la ea de cand am citit-o ultima oara...a cata varianta revizuita este? Decide-te daca la inceput de vers scri cu litera mica sau mare si fi atent la expresii, la limbaj, incearca sa-l rafinezi putin, pentru ca ceea ce faci tu este un hibrid intre poezia clasica cu ritm, rima, masura si poezia contemporana cu vers alb.