vineri, iulie 27, 2007

EGOISTULE ! ! !

Cat de usor este sa fii egoist... asa te descurci mai repede cand vine vorba de cum sa traiesti bine... te gandesti la tine... si avand o singura persoana in vedere.. toata atentia fiind concentrata intr'un singur loc... ajungi sa te perfectionezi.. sa iti mearga toate asa cum ar trebui...

Daca ai cateva persoane in familie.. prieteni... prietena... egoismul tau scade... sau cel putin asa se asteapta ceilalti.. si trebuie sa ii impaci pe toti.. te pierzi din atentie si devii usor un samaritean care uita ca trebuie sa mai bea si el un pahar de apa sa nu se dezhidrateze pe caldura asta... dai ce poti celolalti si restul accepti ca fiind al tau... ramane doar sa justifici la sfarsit de zi cine merita si cine nu... sa ii pui pe toti in balanta si sa observi pe care ai favorizat si pe cine ai lasat codas...

Cat de corecti suntem atunci cand numim pe cineva egoist? atunci cand spui cuiva ca este egoist.. ca se gandeste numai la el.. nu ceri defapt o atentie pe care o vrei pentru tine? nu este o alta forma de egoism?

Toti suntem egoisti si cuvantul in sine poate nu ar avea un impact atat de mare daca l'am folosii doar in cazurile extreme...

Cand faci ceva... cand ceri ceva pentru tine.. ai un gram de egoism... te gandesti la tine... si atunci.. de nu il vedem ca pe ceva sanatos? (egoismul...)

2 comentarii:

Anonim spunea...

:) depinde foarte tare de cantitatea, respectiv calitatea dramului de egoism ...eu intotdeauna am simtit ca sunt egoista, pentru ca in situatia cand stiu un lucru al meu, pai al meu sa fie (lol)...asta nu s-a potrivit si pentru ocaziile cand trebuia sa fac un anumit lucru pentru o persoana...indiferent c-o stiam sau nu, daca imi cerea ceva, iar eu puteam sa-l ofer, o fac cu mare drag...si aici intervine pb mea....ma pot numi eu insami, sau cei din jur egoista?....

YOIO spunea...

Ca si mine, se pare ca te descurci mai bine in eseu si proza scurta. Tind totusi sa spun ca esti pe drumul cel bun.