miercuri, iulie 25, 2007

Ce simt... si de ce...

Ma simt uneori fara pic de vlaga si fara nici un rost pe lumea asta... nu ma vad raspunzand la intrebari de interviuri cu "Unde ma vad in 5 ani?" sau ce o sa fac atunci cand voi fi mare... nu vad nimic... imi fac doar planuri... ce imi place sa cred ca o sa fac, ca o sa ajung... in rest... nici cea mai vaga idee

Toti au pretentii si intentii bune... dar nu si pe scara mea de valori... toti te ajuta "dezinteresat" si toti iti vor binele... de aceea nu mi'l las luat!

Scriu pentru ca uit... si mai citesc asa din cand in cand sa imi aduc aminte ce simteam acum cateva ore, zile, luni sau ani... scriu pentru ca imi place... scriu pentru ca ma relaxeaza... vorbesc cu mine si din cand in cand mai aud si cate un ecou...

5 comentarii:

Rogo spunea...

bah esti dat dreaq :D

Anonim spunea...

esti un om minunat...pacat ca traiesti in lumea asta...si nu in alt timp, intre alti oameni...altfel...oricum, ma bucur ca te-am cunoscut!

Anonim spunea...

Esti intr-adevar un baiat special...si chiar ai talent!sper sa publici si o carte intr-o zi..sa te pun in biblioteca;)

j0j0 spunea...

cine stie,cunoaste..baiat istet,decurcaret...ce stie sa sintetizeze in cuvinte trairi,sentimente...

Anonim spunea...

continua sa scrii...face bine!:)...nu conteaza unde te vezi pste 5 ani, conteaza sa ajungi acolo...