miercuri, iulie 25, 2007

Ce usor...! :)





 




 Cu prezentul în buzunar
 Merg rapid pe trotuar
 Mă îndrept spre viitor
 Ce ușor...! :)
 Trec prin viață întrebător
 Și am să mor neștiutor
 Și neîmplinit
 Și pricăjit
 Că n-am realizat nimic
 Fiind mereu prea plictisit
 Am adormit, am ațipit
 Și am judecat pripit
 Gândurile celor mari.
 Când am să plec, voi fi grăbit!
 Cu pasul mare -negreșit-
 Am să mă împiedic și am să cad
 Și am să merg pe drum, sar gard
 Înalt de fier... sau stau pe loc
 Îmi trag suflarea și plec cu foc
 Și mă grăbesc cu ritm alert
 Cu gândul limpede și cert
 Că orice om ce s-a născut
 Și eu voi fi 'ntr-o zi pierdut!

2 comentarii:

Anonim spunea...

necazul de a gandi...si durerea de-a simti!...asta suntem cu toti, doar ca unii se manifesta. atunci cititorul isi spune: "Doamne ce asemanari in gandire am cu omu' asta!!!...Si vai ce frumos le-a spus!!!"

YOIO spunea...

De ce nu incerci sa le scri cu diacritice, poate asa mesajul tau ar fi si mai bine inteles? Cred ca la repetarea aceea de "si" in trei versuri consecutive ar trebuilasate doar primul si ultimul.