luni, septembrie 10, 2007

Incotro?

Pierdut sunt din nou...
In randuri,
In ganduri,
si printre randuri n'am,
nici cratima n'am
si nu stiu unde s'o gasesc...

Aici sunt acum
Fara busola...
Incotro?

N'am unde...

Nu ma mai stiu ...
Nu imi mai apartin ...

La rascruce stau ...
Incotro?

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu gasesti cratima?...iti zic eu unde e..la rascruce..stai pe ea pe post de banca.Si ce daca ai poposit si tu oleaca? Asa mai tre' sa faca omul din cand in cand. Te mai uiti...ce se intampla spre stanga...ce se intampla spre dreapta. Si dupa analize indelungate si lectii invatate te ridici si constati ca busola e la picioarele tale dar ai fost prea absorbit de tumultul din jurul tau ca s-o observi. Si fericit, cu busola in brate n-o apuci nici spre stanga nici spre dreapta....mergi inainte :P