joi, septembrie 27, 2007

deschide'te!

n'am sa mai spun ce am mai spus...
n'am sa mai vreau ce am mai vrut,
caci inteles nu m'am facut
si de'ncercat am incercat...

oi fi eu deficitar
in comunicare...

n'am sa mai lupt pentru o farama de speranta
cand firesc era sa vina de la sine...
sa vreau sa fi atata langa mine
si dimineata tot singur sa ma trezesc...

oi fi eu exagerat
in exprimare...

n'am sa mai incerc sa iau
ce de drept nu'mi apartine...
caci libertatea ta
nu ti'o poate lua nimeni..

oi fi eu pretentios
in... oare?

n'am sa mai fac nimic..
am sa astept sa te decizi odata
sa'mi spui ce vrei cu viata ta
cu'a mea... cu ale noastre

oi fi eu prea mic
si nu inteleg...

n'am mai fost sigur de ce simti
si ai lasat un loc destul de mare
intre noi si ce dorim
sa facem... nu sa fie intamplare...

eu imi doresc sa te decizi,
sa fie ca'nainte
sa imi zambesti mai des ca azi
sa uiti iar de tine

dar poate cer prea mult...

6 comentarii:

Anonim spunea...

nu....daca si oferi ceea ce ceri

George spunea...

ofer!

Anonim spunea...

atunci...arata ca esti dispus sa oferi....asteapta...si ti se va da:)

George spunea...

usor de spus... caci n'am nimic de ce sa ma tin si parca sunt suspendat.

Nopol spunea...

Nu ceri prea mult!

Anonim spunea...

trebuie sa ceri, trebuie sa spui, sa-ti afirmi dorintele, chiar daca sunt altele...dar sa fie exprimate! doar asa veti stii ceea ce trebuie facut mai departe...in caz ca trebuie facut ceva:)...