luni, octombrie 29, 2007

Sinceritatea sperie...

S'au dus zilele de moralitate si coloana vertebrala... s'au dus zilele de sinceritate... adevarul doare si nu trebuie spus... asta daca vrei sa stai in rand cu ceilalti...

Moralitatea... ceva.. candva.. odinioara... bunaoara.. nu acum! Acum trebuie sa calcam in picioare tot ce sta pe langa noi si in fata noastra... asa cred unii ca reusesc in d'ale serviciului, d'ale carnavalului si alte situatii din cotidian...

Poate ca nu sunt pregatit sa renunt la partea asta de sinceritate.. si poate ca sunt ipocrit sa ma cred 100% sincer... adevarul este ca am ocolit si eu cateva subiecte pentru a nu deranja sau pentru spalarea pacatelor... dar.. o limita ar fi binevenita...

Ca n'ai curaj sa spui in fata ce esti si ce te doare... problema ta...
Ca nu vrei sa asculti cand spun ce am de spus... din nou... problema ta...
Problema mea ramane sa mi'o rezolv singur... ai putea sa faci tot asa.. sau fi original... fa ca tine!

Niciun comentariu: