miercuri, iulie 30, 2008

Tanar fara perspectiva caut partenera

N'am nimic... decat vise
Nu am nici eu, ea zise...
Nu'ti pot da decat ce am... jumate
Nu'i nimic imi spuse ea... le putem face pe toate
Un piept pe care sa adorm, doar atat vreau
O mana s'o tina pe'a ta... atat iti dau!
Vreau sa iubesc... sa fiu iubit... dar vreau si libertate
Te inteleg imi spune ea... le putem face pe toate
Dar sunt zile cand vreau sa dorm si sa chiulesc din viata
Asa's si eu imi spune ea si ma mangaie usor pe fata...

De'ar fi asa frumos, de'ar fi asa usor, de mi'ar pasa de lume...
dar asta e... ma pun pe jar m'agit mereu si vreau mai mult...
am sa visez, am sa si pierd si poate am sa si castig ceva...
ramane doar speranta si poate si'aia luata
ramane sa mai dorm... sa mai visez o data!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Interesant....Partenera caut tanar fara perspectiva:)

George spunea...

pentru femei este rubrica de matrimoniale... :)

Anonim spunea...

Unde e ambitia? Din ce scrii tu, inteleg ca te multumesti cu ce-ti ofera ziua de maine, dupa un somn lung din care oricum visele nu se implinesc, dar visezi k sa scapi de lumea reala....Sa fie lasitate? Sau teama? Care este slabiciunea omului care traieste cu gandul k exista o ultima speranta....si aia poate luata?

Anonim spunea...

Si cand ai ceea ce-ti doresti (in primele randuri), ce ai sa faci? ai sa dormi sa mai visezi o data?

George spunea...

Ambitii nu am... mi'as fi dorit sa scap de lumea reala in vre'un fel dar am incercat toate variantele si nu am reusit...

Slabiciuni sunt multe... sperante sunt putine.. alte intrebari?

Anonim spunea...

subtil ai ocolit intrebarile mele....